
לימודי תרבות היוו עבורי נקודת מפנה משמעותית במסע האקדמי והאישי, העינוקי לי כלים מחקריים ותיאורטיים לניתוח ביקורתי של תהליכים חינוכיים, תרבותיים וחברתיים.
תוכנית זו משתלבת ברקע האקדמי הרב-תחומי שלי:
(DR) תואר שלישי בחינוך ותואר שני במינהל החינוך מאוניברסיטת דרבי באנגליה (מאושרי משרד החינוך), תואר ראשון בחינוך לגיל הרך ותעודת הוראה מהמכללה הערבית-חיפה, יחד עם לימודי הסבה להוראת ערבית.
נוסף לכך, אני מוסמכת בניהול ומנהיגות, פיתוח מנהלים, הדרכת אומנות ובעלת תעודת דירקטוריון מ-מכון התקנים בתל-אביב.
לימודי תרבות חיזקו את מחויבותי לקידום שיח רב-תרבותי ועשייה חינוכית המושתת על עקרונות של רב-תרבותיות, הכלה, שוויון ושייכות, הרחיבו את החשיבה הביקורתית והגישות החינוכיות שלי.
ולבסוף, החיבור בין התיאוריה לעשייה מעשית מהווה עבורי בסיס לפעול ליצרית סביבות חינוכיות מכלילות ומעצימות.